R.O.P.E.S Bungee Trainer on uusi vetokumi

R.O.P.E.S-jumppakuminauha takaa kunnon poltetta esimerkiksi hyppytreeneihin ja käsivarsitreeneihin. Sopii kimppa- ja yksilöharjoitteluun.

Vuoden liikuntatuotekandidaatiksi noussut R.O.P.E.S  Bungee Trainer on hauska tapa treenata kestävyyttä, voimaa ja kimmoisuutta ajasta ja paikasta riippumatta – yksin tai kimpassa. Bungee Trainer -jumppanauhalla voi harjoitella myös ulkona, pururadan laidalla, liikunta-alueilla tai mökkijärven rannalla.

Vetokumilla koko vartalon lihastreenit

Bungee-training puree todella nopeasti. Lihasvoimaa kehittyy, syke nousee ja koko keho kiinteytyy.

Käyttämällä omaa mielikuvitusta tai verkosta löytyviä treenivideoita inspiraation lähteenä, vetokumilla voi polttaa kaloreita ja kiinteyttää kehoa todella hauskalla, fiilistä nostattavalla tavalla.

Bungee-jumppakuminauhassa on kahvat ja keskellä leveähkö vyö. Jos panostaa yksilöharjoitteluun, kannattaa hankkia Single Trainer -versio. Sen nauhat ovat single-harjoitteluun sopivan lyhyet, 130 cm.

Bungee-jumppakuminauhan kimppaharjoitteluun sopiva Duo Trainer on 220 cm pitkä. Sekin sopii itsekseen harjoittelevalle, mutta on kehitetty pariharjoitteluun ja ryhmäharjoitteluun.

Treenaa R.O.P.E.S Bungee vetokumilla näin

Parin kanssa treenatessa yksi pitää kahvoista kiinni ja toinen asettaa vyön vatsan kohdalle. Niin kuin alla olevassa videossa, vuoroja vaihdellaan välillä.

Yksilöharjoittelussa Bungee-vetokumi kiinnitetään vaikka ulkona ovenripaan tai puuhun. Vetokumin saa myös sisätiloissa kätevästi ovenrakoon kiinni. Single Trainer- ja Duo Trainer -tuotepaketeissa on kummassakin doorbag-kiinnitys mukana. Doorbag on oven yli heitettävä kiinnitysratkaisu. Kun oven sulkee, vetokumi pysyy tukevasti paikoillaan.

R.O.P.E.S Bungee pakkautuu pieneksi ja on kevyt. Ota mukaan lomalle, työmatkalle, kuntosalille tai puistoon. Kätevät treenit missä vaan ja koska vaan.

Klikkaa ja hae linkkien tuotekuvista lisää inspiraatiota:

Bungee Duo Trainer Single Trainer

 

LUE MYÖS: Voimaharjoittelu painoliivillä

LUE MYÖS: Intervalliharjoituksena vauhtileikittely

LUE MYÖS: Progressiiviset intervalliharjoitukset 45/15

LUE MYÖS: Intervallisuosikki: 4×4

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *